Dragoste la prima vedere(Love at the first sight)

Particip cu acest articol la un concurs organizat de Evolio si am nevoie de cat mai multe like-uri,distribuiri,comentarii,tweet-uri la acesta.
Daca inainte telefoanele erau folosite doar in scopul pentru care au fost create si anume:sa faciliteze comunicarea,in zilele de astazi nu mai putem afirma acelasi lucru.Tehnologia a evoluat ,iar comunicarea a atins noi dimensiuni.Nevoile oamenilor se vor afla mereu intr-o continua schimbare,iar noile descoperiri in materie de gadgeturi vor trebui sa tina pasul,mai mult sa fie cu unul inaintea omenirii.
De ceva timp asistam la orientarea consumatorilor, in special a tinerilor,spre gadgeturi,asa numitele"telefoane inteligente".Ne mai mira ceva?!Doar traim in sec XXI si asistam la Boom-ul tehnologiei moderne.
In categoria tinerilor utilizatori de gadgeturi ma aflu si eu,insa pe o pozitie modica,aici facand referire la tipul de gadget pe care il am.Nu a costat"o gramada  de bani"ca cele de top,fiind un smartphone comun cu functiile aferente acestuia si anume:Samsung S5230"
Poate va intrebati cum a inceput pasiunea mea pentru gadgeturi....
S-a bazat pe principiul"Vazut si placut!".Cum sa nu fii tentat,cand zi de zi esti invadat de reclame la tv sau pe internet care pun pe tapet noile gadgeturi care vin sa revolutioneze tehnologia cu noi functii si aplicatii de top.

Gadgetometer


1.Iphone 5-99,9%
2.Tableta Evolio-99,9%
3.Samsung S3-99,9%
4.Nokia Lumia-99,9%
5.Ipad-99,9%

*procentul nu e maxim,diferenta de 0,1% reprezentand "marja de eroare" creata de aparitia unui gadget superior celor enumerate





Review Samsung S5230

Va voi prezenta telefonul meu.Nu vreau sa va plictisesc cu vorbaria pentru ca stiti zicala din popor"Vorba multa,saracia omului",asa ca apelez la o modalitate mai moderna pentrua vi-l prezenta: imaginile sunt cele mai "graitoare".

                                                                                                  sursa:youtube.com
Exista totusi o limita in tehnologie?

Intotdeauna am fost pasionata de elementul de noutate in materie de gadgeturi.Mereu mi-am pus intrebarea:"Pana la ce nivel poate ajunge tehnologia,exista totusi o limita...va exista momentul cand se va spune "STOP".
Sunt intrebari care in momentul de fata nu au un raspuns eligibil si concret.Insa,ma avant sa dau un raspuns,cu toate ca poate risc sa fie eronat si anume:"Poate niciodata!"Termenul de 'inovatie' nu va pieri atata timp cat va exista omul-spiritul inovator,fiinta creatoare,"creierul"marilor descoperiri.
Gadgeturile fac parte dintr-un circuit continuu,iar uzura lor e mult mai rapida,fapt datorat procesului de reactualizare a tehnologiei moderne.

Orice dragoste de gadgeturi isi are povestea sa.
Povestea mea suna cam asa:

'Totul a inceput intr-o frumoasa zi de 20 mai,cand implineam varsta de 18 ani.Momentul mult asteptat venise:primirea cadoului.Inainte de a continua,ma abat putin de la subiect pentru a preciza urmatorul fapt:"in urma cu putin timp am vizionat la tv o reclama la un anume telefon(nu va spun ce model pentru ca s-ar putea sa va da-ti seama ce va urma.)...Dupa  ce am desfacut cadoul am constatat ca e chiar telefonul din acel spot publicitar"Samsung S5230".Coincidenta sau nu,va las pe voi sa decideti...
 Acesta este primul meu smartphone dupa ce am fost 'fidela":) timp de 5 ani unui singur telefon(ma intreb cum de-am rezistat atata timp..),ex-ul:Nokia 6300.Nu am renuntat la el pentru ca m-ar fi"inselat",nicidecum...imi doream unul mai performant si in tendinte,ca de...auzisem vorbe prin vecini(cum ca e expirat):

A:Auzi,fata,il stii pe Nokia 6300?
B:Nu chiar,descriemi-l putin,poate imi amintesc.
A:Aspect placut,camera 1,2 megapixeli,Radio Fm,mp3 player,etc.
B:Aa..incep sa mi-l amintesc.dar fata..Nokia 6300 e deja trecut de prima tinerete,cine se mai uita la el?
A:Sa stii draga.Ai dreptate.Acum ai de unde alege,cate unul pe gustul fiecaruia:inteligent,creativ,ingenios...
B:Cand il gasesti pe cel potrivit pentru tine,sa mi-l prezinti si mie.
A:Asa voi face!Pe curand,draga!
B:Sa faci alegerea corecta!Pa,pa!

*acest dialog este unul fictiv,la fel si personajele;nu au fost aduse prejudicii de imagine nici unei persoane sau marci de telefoane.Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare!

In timp ce lupta cu timpul va deveni tot mai vizibila,tehnologia va fi omniprezenta in viata noastra.Prezentul de astazi e doar inceputul tehnologizarii ,ceea ce ne pregateste tehnologia viitorului e cu mult peste limitele gandirii noastre de acum.

Like,share,cooment,PLEASE!!!

“Acest articol face parte din concursul Prima dragoste de gadget-uri organizat de Evolio

Scrieti intr-un comentariu care a fost primul vostru gadget si ce asteptari aveti de la gadgeturile viitorului?











Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!