Arta de a seduce si de a fi sedus


Te afli la prima intalnire cu un baiat super si speri sa fie o superday in care tu sa arati super bine,sa fii like a superwomen cu super puteri.
Totul in aceasta zi trebuie sa fie la superlativ.Nu ai voie sa dai gres,nu si de data aceasta.Trebuie sa mergi la sigur,dar daca tot nu-ti iese,nu poti decat sa renunti.
O voce interioara te contrazice:"Renunti asa usor,spunand pass, poate, la marea ta dragoste?"
Am facut-o si pe asta,le-am incercat pe toate si nimic.Gata!Nu e pentru mine toata treaba aceasta ,e pentru profesionistele in arta seductiei.
Voi deveni un agent 007 in varianta feminina si voi pune in aplicare planul la care m-am gandit.Daca planul A nu da rezultat,pentru astfel de situatii exista si un plan B care ma poate scoate din incurcatura.
Intai imi fixez bine obiectivul-tinta si ma pregatesc sa joc rolul vietii: rolul de agent si actionez cu armele din dotare.
 Pentru planul A voi apela la atuurile feminine si anume: frumusetea naturala,simplitate,fara prea multe artificii,punand accent pe feminitate si mister,iar pentru planul B am un as in maneca.Inca nu va voi dezvalui care este arma mea secreta,dar o veti descoperi voi pe parcurs.
Ca in orice etapa a vietii ,cum ar fi prima zi de scoala,mereu e loc de stangacii,de fasticeli,exista de fiecare data acea emotie,care nu poate fi descrisa in cuvinte,e un amalgam de sentimente contradictorii.Cam asa stau lucrurile si la prima intalnire,numai ca aici vorbim de un alt tip de emotie si fasticeala ascunse sub aripile plapande ale primei iubiri,o dragoste ce se naste timid in sufletul tau,precum un boboc de floare.Simti pentru prima data fiorul dragostei,acei fluturasi in stomac,care se reintorc de fiecare data cand il vezi,ii auzi vocea si simti o alta inima ,acea jumatate, vibrand langa a ta.
Te gandesti sa iasa totul conform planului,nu cumva sa uiti vreun detaliu important si tot ce putea fi o intalnire reusita,de vis,sa se transforme intr-o clipa in cel mai urat cosmar.Dar nu...Tu trebuie sa-ti scoti aceste ganduri din cap.Te consolezi singura:
"Totul va iesi asa cum am planuit;va fi bine stiu asta.Dar daca atunci cand totul e mai frumos,apare ceva,acel lucru marunt,care poate mi-a scapat si va strica totul,iar toata munca mea se va duce pe apa sambetei.Nu..iar..."
Acum cand lucrurile se defasurau conform planului si cand credeam ca nimeni si nimic nu-mi mai poate strica seara,s-a produs inevitabilul...sa nu credeti ca s-a intamplat ceva cu rochia mea de seara,rosie, eleganta,de-ar fi fost doar asta.Mi-am luat, insa, precautii pentru astfel de cazuri,am o rochie de rezerva,dar nu;ea este "bine", la locul ei,agatata pe umeras,ma asteapta sa o imbrac.
Dar eu..eu ce fac? Sunt in lift si nu oarecum.Poate va intrebati ce caut eu in lift.
Am plecat pana la magazin sa-mi cumpar cateva cosmetice pentru ca pe ultima suta de metri, mi-am dat seama ca s-a cam epuizat stocul.Plec in graba,iau liftul(ca sa ajung mai repede),nu am mult timp la dispozitie sa ma pregatesc.Aflata la etajul 3,liftul se opreste brusc.Pentru un moment am crezut ca am ajuns la parter,dar constat ca liftul se blocase,se blocase?Asta spusesem?Nu se poate intampla acest lucru chiar acum,nu mie!
Strig poate ma aude cineva,bat in usa,nimic.O..ok.Sunt blocata in lift,dar cu intalnirea mea cum ramane,prima mea intalnire..sunt constienta.. e deja compromisa.


                                                             
Ce intalnire..ce produse cosmetice,cand eu stau inchisa aici si tot ce pot face e sa astept.
Cred ca acum  el se gandeste ca sunt neserioasa,ca i-am dat cu flit,sau eu stiu ce scenarii ii trec prin cap.In nici un caz ,nu cred ca se va gandi la o asemenea intamplare banala.Nici nu stiu ce motive sa inventez:ca am avut febra 39 C si am stat toata ziua in pat,sau ca s-a spart  teava la vecinul de dedesubt si m-a inundat...sau cel  mai bine ii spun drept ce s-a intamplat,cu riscul de a nu fi crezuta.Da,asa o sa fac.Fie ce-o fi!!

A doua zi

PS:Am uitat sa va spun ca dupa trei sferturi de ora(dupa aproximarile mele) a venit cineva si a deblocat usa de la lift.
La timp pentru mine...dar nu si pentru intalnirea mea.

In fine,sa vedem ce surprize ne mai rezerva si ziua de astazi,sper placute de data aceasta,ca neplacute nu mai vreau,ziua de ieri a fost destul.

Noroc ca am si planul B,parca am presimtit eu ceva.Asa ca voi pune in aplicare planul numarul 2.Este momentul sa scot acel as din maneca,de care va spuneam la inceput.Curiosi?Secretul este:Su...nu inca.Vreau sa mai creez putin suspans in jurul lui.Poate va ajuta niste indicii:seductie,mister,feminitate.Va spun ceva? Aveti deja o idee?




Un anume ceva,invaluit in mister despre care am aflat ca ar avea super-puteri.Ca o fi asa,ca nu,doar testandu-l vom sti.Zic sa punem planul B in aplicare.

Adevarata provocare de abia acum incepe,ieri doar am facut incalzirea.

-Draga,il vezi pe tipul acela?
-Care?Cel brunet de acolo(arata in directia respectiva)
-Da..el..Il stii?
-Vorbesti serios..?!Cum sa nu-l stiu..doar e cel mai popular baiat de la el din grupa.
(mai incet sa nu ne auda)
-Si ce daca ne aude,mai bine..
-Nu..nu trebuie sa auda ce vorbim.
-Pe bune...?
-Da..toata lumea stie..ma mir cum tu n-ai aflat.
-Posibil sa fie auzit ceva vorbe,dar nu am acorda importanta.-
-Stii...oricum odata si odata trebuie sa-i spui ce simti pentru el.
-Da...dar nu e acum momentul potrivit.Nici nu stiu daca si el simte ceva.
-Pai,tocmai poti sa aflii.
-Nu.Mai astept,nu acum..
-Tu decizi,dar acum ce-i cu acest interes fata de el?
-Cred ca mi-a cazut cu tronc..de prima data cand l-am vazut.
-Stii ce cred eu..te-ai indragostit putin..
-Chiar crezi?
-Da.Vrei sa vorbesc eu  pentru tine?
-Nu,nicivorba..
-Cred ca mi-a venit o idee,sa-i lasi un biletel cu un mesaj.Il scrii si atunci cand nu e atent il strecori in buzunarul de la geaca sau de la geanta.Ce spui?
-Pare a fi o idee destul de buna.Sa vedem daca merge?
   "Pupici!!! admiratoarea ta secreta :)"

Urmatoarea zi

-Ei si...
-E si..nimic.Niciun semn de la el.A trecut pe langa mine si n-a schitat macar un gest.Crezi ca nu l-a interesat?sau n-am fost destul de convingatoare?
-Nu stiu ce sa zic.Incearca cu altceva,lasa-i de exemplu un obiect personal de al tau.
-Sa ma gandesc ce-ar putea fi.Cred ca stiu.. o esarfa cu parfumul meu.

A venit momentul sa aflati asul meu din maneca: Super Playboy-un parfum cu note de mandarin si frezie,pentru care seductia nu mai  e un mit.Acum o sa-i testam super-puterile.

Esarfa parfumata cu Super Playboy-puterea insasi a seductiei,ne va ajuta sa-l cucerim definitiv.





Esarfa este pregatita,acum trebuie sa ma fac ca imi cade de la gat,atunci cand ma aflu in aproprierea lui.

Zis si facut!Las esarfa sa cada,lejer...ca si cand nu as fi observat  asta si ma indepartez ...
El vede esarfa cazuta pe jos si ma striga:
-Hei!Esarfa ta...
 eu ma fac ca nu aud si imi continui mersul...
El ma striga, iar si se indreapta  spre mine.
-Hei,tu,admiratoarea mea secreta!
atunci incetinesc pasii si reuseste sa ma ajunga:
-Buna! Esarfa ta...
-Aa...Multumesc,nici observasem ca nu o mai aveam....:))
-Apropo e noul tau parfum?
-Sa zicem ca da!
-Imi place..e dulce si in acelasi timp seducator de intens..
-Mersi!De unde ai stiut ca sunt eu cea care ti-a lasat mesajul?
 se lasa un moment de liniste..
-E o poveste lunga...daca vrei mergem sa servim ceva si iti povestesc,intre timp poate reusim sa ne si cunoastem putin.Accepti?
-Asta suna a invitatie...de acord!

Pss..a functionat! SuperPlayboy are super-puteri in arta seductiei!



To be continued!!!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.