Invitatie cu lux de amanunte

Portret de familie LuxuryGifts

"Bine ati venit in casa Luxury gifts,o familie numeroasa,sa va fac prezentarile,de la stanga la dreapta.O..dar ma scuzati nu v-am intrebat daca doriti sa serviti ceva: poate un aperitiv sau un pahar de suc.In plus in cuptor sunt niste briose care incep sa se rumeneasca,vor fi gata in scurt timp,vinovata cu acestea e Nina Muffina.
Multumesc,dar chiar nu vreau sa deranjez.
Dar ,chiar va rog, nu-i nici un deranj simti-va ca la dvs acasa,lasati-ne pe noi sa avem grija de tot, ce trebuie sa faceti e sa va bucurati de rasfat si confort."

Acum,dragi prieteni,sa va fac prezentarile,pe scurt,de la stanga la dreapta:


D-na Poshy Satinella-mireasa serii-eleganta, finuta,cu maniere si bun gust.
D-nul Button Platnium-mirele-un om cu coloana vertebrala,e tipul reflexiv,ii place sa fie in centrul atentiei.Este elegant,sarmant,mereu la patru ace.
Lebart-artista casei Luxurygifts
Sholly-o fashionista rebela,care cunoaste cele mai noi tendinte in moda si se conformeaza lor.
Tica,i se mai spune  si Tica-ticaita- functioneaza dupa principiul "time is money"
Nina Muffina-cred ca v-ati dat seama dupa nume ca adora sa faca briose si tarte,ii ies delicioase,e gospodina casei LuxuryGifts.

Happy Mama(care este si sora miresei)-este o proaspata mamica, responsabila avand o fetita de cateva luni.

Buffy absolventa-tocmai ce a terminat liceul cu rezultate meritorii.
Ramy familistul(sotul Ninei Muffina)-este tipul care acorda o mare importanta familiei si caminului sau.
-bunica familei

Acum sa va povestesc cum s-a desfasurat o seara de neuitat,acasa la LuxuryGifts.ro

Zilele trecute aud soneria sunand.Cine sa fie,la ora aceasta,asa matinala..din cate stiam eu nu asteptam pe nimeni in mod special.Cand m-am uitat pe vizor,pe cine sa vad:pe postas.Venise sa-mi inmaneze o invitatie care cica trebuia sa ajunga la mine personal,nu prin intermediari sau in cutia postala.Mi-a spus ca a primit instructiuni clare ,sa se asigure ca plicul ajunge la destinatie,la persoana in cauza,adica eu.Semnez de primire,oarecum nedumerita de situatie.I-am multumit postasului,iar eu am ramas sa vad ce-i cu acea invitatie aparuta ca din senin.Cine a trimis-o si daca cu adevarat sunt eu destinatarul.
Cine dintre cunoscuti s-o fi gandit sa-si puna pirostriile,fara sa ne anunte in prealabil.Poate nunta nici nu fusese planificata si totul a fost hotarat adhoc.Se prea poate.Sau..au dorit sa tina in secret acest eveniment pentru a ne lua prin surprindere,pentru a ne face o surpriza.Pana a deschide plicul observ cine trimisese acea invitatie.Si da,dupa cum v-ati dat seama eram invitata la o nunta.Pe plic scria cu litere aurite: "Pentru Diana".Deschid plicul,scot invitatia,apropo era stralucitoare ,cu aplicatii de cristale pe margine.
Invitatia suna cam asa:
"Avem deosebita placere sa va invitam sa fiti martori la unirea iubirii noastre.Ceremonia religioasa va avea loc la biserica Sf.Ana.Petrecerea va avea loc intr-o locatie unica,intr-un decor stralucitor si luxuriant.Va asteptam sa sarbatorim,incepand cu orele 8:45 la "LuxuryGifts"
               D-nul Button Platnium si d-na Posha Satinella

                Butoni placati cu platina si sidef

Dar nu-mi amintesc sa le fi cunoscut vreodata pe aceste persoane,cu toate ca aceasta invitatie imi este adresata mie.Dar poate o fi gresit destinatarul,poate mai exista cineva cu un nume ca al meu,doar nu sunt eu singura.Sau poate adresa nu  e cea corecta,insa acest lucru este improbabil, deoarece pe plic este scrisa adresa mea de domiciliu.
Ciudat sau nu..e cert ca merg la o nunta a unor necunoscuti,deocamdata.La cine?Cum nu v-am zis mai devreme,poate nu le-ati retinut numele...e vorba despre domnul Button Plat..Platnium si doamna Satinella.Suna cam pompos nu?

Cred e o nunta din aceea cu staif,cu lume buna,precum e si numele locatiei in care va avea loc petrecerea "LuxuryGifts",cred ca este un restaurant cu pretentii de 5 stele.Ce sa caut eu acolo,in lumea luxului,m-as simti in plus.
In afara de asta,m-a luat si pe nepregatite.Tinuta de gala nu am,cu toate ca am prin sifonier o rochie de la nunta celei mai bune prietene,dar nu ma pot duce oricum,trebuie sa fiu la inaltime la fel ca restul invitatilor.Cu toate ca imi sunt straini,nu pot sa nu onorez aceasta invitatie,ar fi lipsa de respect,daca acestia si-au exprimat dorinta de a le fi alaturi in aceasta zi importanta a vietii lor.Cu aceasta ocazie voi cunoaste familia LuxuryGifts .Cine stie,poate vom tine legatura si pe viitor.
Acum plec, ca am de colindat magazinele in cautarea tinutei perfecte.Stiu din proprie experienta ca imi va lua ceva timp s-o gasesc,fiind destul de pretentioasa la acest capitol.Asa ca plec de acum,sa fiu sigura ca ma incadrez in timp.

Am de cumparat rochie,pantofi sau sandale,nu sunt sigura.Intretimp trebuie sa-mi fac si  programare la coafor,alta la salon pentru manichiura.Si cum in perioada asta e cam aglomerat,va trebui sa astept cateva ore.Nici nu stiu daca pot ajunge la ceremonia religioasa de la ora 16:00.Daca nu ajung asta e,macar la petrecere sa fiu prezenta.In functie de rochie trebui sa-mi cumpar si niste accesorii:ma gandeam la niste bijuterii cu cristale ca sa se potriveasca cu tema nuntii: Shine like a diamond.A..era sa uit de posetas..plic neaparat dar sunt in dilema sa fie cu strasuri sau fara,aurie sau argintie..dar ma gandesc ca toata tinuta mea sa fie una sclipitoare,ar fi prea mult,mult prea shining chiar si pentru o petrecee acasa la Luxury Gifts.Nu vreau sa arat ca un globulet in bradul de Craciun,iar tinuta mea sa fie considerata un veritabil kitsch.In plus nu vreau sa eclipsez seara,mireasa trebuie sa fie in centrul atentiei,nu eu.Asa ca ma limitez in a alege unul,maxim doua piese stralucitoare pentru tinuta mea.

Va las acum,ca m-ai am de umblat,iar timpul e ca de cristal,minutele se sparg parca unele de altele,iar timpul se micsoreaza.

Voi ramaneti aici,dragi prieteni,revin imediat cu restul povestirii mele despre seara de neuitat la petrecerea LuxuryGifts.

Era seara nuntii,e ora 8:25.Rochia era pregatita,doar ce trebuia sa o imbrac.Aranjata eram,am mai aplicat cateva secrete de frumusete si gata.Am coborat scarile si am vazut in fata blocului parcata o limuzina,langa care se afla un domn,presupun ca era soferul.M-a vazut asa eleganta si-a dat seama ca merg la o nunta si m-a intampinat:
"Buna ziua! Sunt de la LuxuryGifts si am fost trimis sa va duc pana la destinatie.Wow..asta da tratament de lux,sa fiu luata cu limuzina din fata blocului,chiar nu ma asteptam la asemenea lucru."
Si ce limuzina,era neagra metalizata cu insertii de cristale swaroski sicu tapiterie din piele.Eram asa de incantata, ca nici nu mi-am dat seama cand oprise masina..A.mai trebuie sa si cobor,chiar cand ma obisnuisem cu atmosfera din limuzina.Da,ajunsesem la destinatie  la LuxuryGifts.Constat spre uimirea mea, ca nu era un restaurant cum credeam,era de fapt o casa mare,mai precis un fel de complex rezidential.Dispunea si de o gradina spatioasa cu fantani arteziene,iar in spate se putea observa si o piscina.
De la intrare se desfasura in fata mea un covor rosu,unde se facea primirea invitatilor.Am fost intampinata cu o cupa de sampanie(se putea deduce de cea mai buna calitate),chiar de proaspetii insuratei,de acum in acte:domnul si doamna Platnium.Am ciocnit un pahar de sampanie si le-am urat,cum se cuvine:
"Casa de piatra! Sa fiti o familie fericita si unita,sa aveti copii frumosi si sanatosi!"
La care ei mi-au raspuns: Multumim!
Si m-au invitat in sala in care se desfasura petrecerea.Acolo am fost impresionata de eleganta locului,elementele decorative erau cu grija alese,erau atat de stralucitoare incat iti luau ochii.Candelabre luminoase,ghirlande de lumini argintii,multicolore,toate se incadrau perfect in decor.
Pe masa se aflau tacamuri si platouri argintate.Fetele de masa era dintr-un material fin asemenea satinului.Pana si aranjamentele florale erau aezate in vaze de cristal.
Stralucire si exuberanta.Lux si eleganta.Acesta erau premizele acestei seri in companiei membrilor familiei LuxuryGifts
Meniul era unul cu totul special si nu ma refer aici, doar la specialitatile culinare listate acolo ci la faptul ca paginile meniului erau din foite de argint,pe care era scris meniul propriu-zis cu o cerneala speciala.

Breloc din piele cu ornament pe foita de argint - iconita

Un alt lucru care m-a impresionat placut a fost faptul ca pe masa fiecarui invitat alaturi de meniu se afla un mic cadou simbolic,care sa ramana ca o amintire vie a nuntii lor pentru invitatii.

Balerina cu cristale Swarovski pe cutiuta muzicala

Cum la orice nunta,muzica e sufletul petrecerii,e este cea care da tonul distractiei,nu puteau lipsi momentele artistice.Lebart sau mica artista a familiei cum se mai spune a avut momentul ei in care i-a incantat pe cei prezenti cu arii din muzica clasica;Strauss,Bethoven,etc.




Un alt moment artistic i-a apartinut unei tinere balerine si ea o cunostiinta a familiei LuxuryGifts.Miscarile ei gratioase,eleganta si sensibilitate acesteia au starnit ropote de aplauze si aprecieri in randul invitatilor.
Muzica  a fost pe toate gusturile de la cea clasica,pana la jazz si stiluri moderne.

Intre timp am avut ocazia de-ai cunoaste mai bine si pe ceilalti memebrii ai marii familiei LuxuryGifts.De ce spun "marii" pentru ca este aceasta familie este una numeroasa.
Prima data am facut cunostiinta cu Nina  pentru ca nu aveai cum sa nu o observi.Se invartea ca un titirez printre mesele invitatilor pentru a-i servi cu cele mai bune briose si tarte,doar nu degeaba i se mai spune si "Nina Muffina"(briose=muffins)Am aflat din surse sigure ca eeste gospodina familiei LuxuryGifts si ca ii rasfata pe membrii familei cu cele mai bune dulciuri.spune despre ea ca se simte in bucatarie ca pestele in apa si se vede din ceea ce iese din mainile ei.Asa ca am vrut sa ma conving si eu,de acest lucru.Nu am putut rezista tentatiei de a nu gusta si eu laudatele briose.M-am convins :sunt..sunt..irezistibil de bune si pufoase.Nu-i asa ca v-am facut si voua pofta..Stiu ca da,lasa ca data viitoare iau si cateva in plus,pentru voi,prietenii mei.

O lasam pe Nina,n-o mai retinem,ca mi-ar parea sa se arda briosele din cuptor,din cauza mea si "sa le am pe constiinta",asa ca mergem mai departe
M-am intalnit la petrecere cu tica-ticaita i se spune asa deoarece e  contratimp,in minutul acesta e aici,peste 5 o gasesti in alt loc.Nu are deloc stare.dupa ce o recunosti;are mai multe ceas la purtatator,in cazul ca unul cedeaza,e tipul femeii business.A...si stie mereu sa-ti spuna ora exacta,chiar la minut si secunda.
Lebada muzicala cu cristale Swarovski



Am pierdut destul timp cu Tica-ticaita,la o masa aproape de scena,o gasim pe Lebart.Ea e mica artista,ii place muzica clasica,in special.E genul de persoana sensibila introvertita.De putin timp merge la ore de canto clasic.Ultima data cand a mers la concertul "Lacul lebedelor" de Ceaikosvki i-a placut atat de mult,incat si-a cumparat  chiar o cutiuta muzicala in forma de lebada care sa-i aminteasca de acel concert.


Family - Rama foto argintata pentru 3 poze 10 x 15 cmLa o alta masa l-am gasit pe Ramy familistul(sotul Ninei Muffina),v-am prezentat-o mai devreme.Pe ramy il recunosti imediat tine la vedere,chiar si-n portofel,alaturi de cardurile sale,poze cu membrii familei sale,chiar si pe birou gasesti fotografii inramate din vacante cu sotia sa si cu cei doi copii..da am aflat ca au si doi fete frumoase,una mai diferita ca alta.
Pe una dintre ele o cheama Sholly,i se mai spune fashionista rebela.Ii place sa fie in tendinte,se imbraca la moda,iar de curand isi luase o pereche de cizme  Sholl cu tinte pe care le-a vazut intr-o revista de fashion.Asemanarea dintre nume si marca de cizme  e una pur intamplatoare.

Sora acesteia e cu totul opusul ei.Numele ei este Buffy,Buffy absolventa,deoarece tocmai a absolvit liceul cu brio,iar profesorii au avut doar cuvinte de lauda la adresa ei.
Mi-a soptit cineva ca aceasta e doar o mica parte a familei LuxuryGifts.Mai sunt si alti membri care nu au putut onora invitatia noastra din varii motive.
Eu i-am spus:
"Pacat!Mi-ar fi placut sa cunosc si restul familiei.Se vor mai ivi cu siguranta si alte ocazii in care sa ne intalnim cu totii.Sigur ca da"
Petrecerea de la casa familei LuxuryGifts,a continuat pana dimineata,in aceeasi ton cum a si inceput.La un moment dat,era timpul sa ma retrag si adaug aceste ultime cuvinte de final:

Multumesc LuxuryGifts ca mi-a dat ocazia sa descoper aceasta familie,pe atat de diferita,pe atat de speciala si minunata.Sper sa se repete aceasta experienta,dar de data aceasta,voi sa fiti musafirii mei.
La revedere si inca o data "Casa de piatra!"


 Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!