Pasiuni impletite cu branza

Una dintre pasiunile mele este scrisul,doar de asta mi-am facut si blog.Am avut mai multe incercari in ale blogging-ului,sa zic asa,dar m-am lasat la acelasi stadiu la care se aflau de la inceput.De data aceasta,insa am continuat cu un alt blog inceput prin 2009,iar de atunci insir aici:povesti,cuvinte,cum vrea sa le denumeasca fiecare.
Imi place sa ma exprim liber,sa creez,sa-mi imaginez,sa transform cuvintele,sa le modelez intr-o forma care sa-mi placa.Am o pasiune pentru cuvintele simple,asezate intr-o ordine dezordonata,imi place sa le vad plutind pe foaia goala,pana cand se astern intr-un mod firesc,de parca locul lor ar fi fost acolo dintotdeauna.
Dar nu oricine poate scrie cuvinte.Cuvinte scriem toti,dar nu toti avem talentul de a le imbraca in emotie si sentiment,in trairi si simtiri.Pentru unii sunt simple cuvinte,o parte dintr-o propozitie,pentru scriitori,insa  e arta pura,mestesug.
Imi place sa scriu,ce simt,sa descarc idei,ganduri ascunse in suflet pe foaia goala,
ca amator,desigur.Scriu si poezii,catrene despre natura,stari sufletesti etc.
Daca as transforma poezia intr-o branza,pentru ca sunt fan al acesteia,cuvintele ar fi dense,cremoase,compozitia ar fi una omogena,intr-o stare pura naturala.Acestea putand fi usor modelate,iar creatia literara poate lua diverse forme si marimi la fel ca  si miez de lapte.

Poate unii o sa spuneti ca nu e mare branza,insa la fel cum se depune efort pentru a realiza o cantitate de branza ,la fel si creatia necesita un minim de efort.

Fotografia..aceasta pasiune tot la grad de amator ,ar putea fi rezumata in doua cuvinte:
         "Say cheese!"

Am atasat mai jos doua dovezi in care branza "miez de lapte" este subiectul principal.Am surprins-o in mai multe ipostaze:la micul dejun:naturala,simpla si intr-alta mai dichisita,sa zic asa,sub forma de bulete cu branza.In cadru o veti mai regasi si pe domnisoara rosie,pe jumatate "dezbracata"(taiata) .

                                      
                                     

 Ce ziceti de fotografiile mele patate cu branza si miez de branza.Va plac?

Mai cuprind aici si aspectul legat de editarea fotografiilor,imaginilor diverse in Photoshop.
Le aplic efecte,le schimb saturatia,luminozitatea,etc.De asemenea combin diverse elemente din imagini,fie pentru concursuri organizate aici pe blog,fie pentru propriile articole,dupa cum puteti vedea in articolele existente deja pe blog.
Astazi mi-am dat,insa o provocare:sa realizez o poza editata ce are ca tema miez de lapte natur de la Delaco.El e cel care m-a inspirat pentru aceasta poza,mi-am dorit sa o personalizez,sa fie amuzanta.
Nu stiu in ce masura mi-a reusit acest lucru.Astept pareri.



Imi place sa ascult si muzica.

Cum ar fi sa pui branza pe muzica, pe beat,ba chiar fiind fan branza as pune o si pe repeat.Imi si imaginez ce piruete ar face "miez de lapte" si ce s-ar rostogoli prin aer.Cred ca si in bolul cu salata va ajunge tot in pasi de dans,pe ritmuri disco sau cha-cha.
Sau invers,sa pun muzica pe branza,nu asta nu suna prea bine.Dar as putea framanta,impleti branza pe note,astfel ar iesi o branza muzicala.
                                        
                                                                  sursa:timnews.ro

Prea multa branza strica uneori,dar prea multa muzica niciodata.

Daca tot imi place branza,trebuia sa-i fac si un portret.Asa ca ce m-am gandit:intr-o dimineata cand am avut-o ca invitat la masa,pe domnisoara branza i-am propus sa-i creionez un portret.La inceput o cam cotea,dar pana la urma a acceptat.
Prin urmare,desenatul e un alt lucru care ma pasioneaza.Astfel am inceput prin a-i contura liniile fetei,apoi am continuat prin a-i defini detaliile si ultimele retusuri si gata.

                                        
Dar nu era chiar un portret,mai degraba se apropie de stilul de caricatura.Oricum,i-a placut asa de mult portretul ,incat a doua zi a chemat-o si pe cel mai buna prieten al ei-cascavalul sa-i fac si ei unul asemanator.

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!