Poze & Video Elena Gheorghe Sarbatorile Galatiului 2013

Elena Gheorghe a fost unul dintre artistii invitati sa-i distreze pe galateni de Zilele Orasului.Artista si-a facut aparitia pe scena in jurul orei 21.00.Elena a inceput show-ul in forta,cu o piesa dinamica,"Disco Romancing"..Au urmat apoi melodii cunoscute de catre fani:Soarele meu,Vocea ta ,piese cu care artista a incalzit publicul aflat la concert.Dupa aceste piese de dragoste,sensibile a urmat inca o piesa energica "Midnight Sun"Artista a schimbat putin registrul ,la cel international interpretand coverul "Adele:-Rolling in the deep".Din repertoriul artistei nu a lipsit "Ecou",piesa care s-a bucurat de un mare succes in randul fanilor,Iar Ecoul din Galati a fost si el la inaltime.Ecoul de la Galati a sunat foarte bine,precum a spus Elena,dupa momentul in care a cantat impreuna cu cei prezenti refrenul piesei.
Cum a sunat ecoul de la Galati puteti vedea/auzi aici.
Inainte de a-si continua concertul,Elena a dorit sa ureze tuturor sarbatoritilor Andrei si Andreea un la multi ani.
Printre piesele cantate de Elena s-au mai numarat:"Ochii tai caprui"si "Amar tu vida".Nu putea lipsi din program,cel mai recent single al sau:"Pana dimineata" care se bucura si el de succes,aflandu-se deja in topurile radourilor nationale de specialitate.Elena a incheiat concertul oferit publicului si fanilor de la Galati ,la fel cum l-a si inceput tot cu o piesa ritmata,dar de aceasta data in limba romana si anume "Te ador".
Dupa concert,Elena  a stat si a facut poze cu fanii ,a dat autografe.
Bineinteles,eu nu puteam sa ratez aceasta ocazie, sa ma intalnesc,mai bine zis sa ma (re)intalnesc cu artista mea preferata:Elena Gheorghe,dupa fix 3 ani.Coincidenta sau nu in aceeasi zi,cu aceeasi ocazie:30 noiembrie,de Zilele Galatiului.
Am asteptat foarte mult acest moment,dar acum pot spune ca ma aflu asupra unui fapt implinit.A fost foarte frumos momentul reintalnirii mele cu Elena.M-am bucurat sa o revad si sa o reascult in concert.Stiind ca ii plac foarte mult personajele Mickey si Minnie Mouse,m-am gandit sa i-o ofer cadou pe Minnie,pe care o puteti vedea in fotografia de mai jos.

                                       

Eu si Elena (2013)
                                             
Astfel, voi pastra fotografiile de anul acesta alaturi de cea din 2010,si voi revedea fimuletele din concert  pentru a-mi aminti de aceasta zi minunata:30 noiembrie 2013.
Eu si Elena (2010)
                                         
Am atasat cateva poze de la concert:

Fotografie

Galeria foto completa de la eveniment o gasiti pe Primaria orasuluiGalati.

P.S Va invit pe acest grup dedicat Elenei cu noutati,stiri despre artista noastra preferata!
Suntem in jur de 370 de membri,nu ai vrea sa fii si tu unul dintre ei?
Te asteptam sa ni te alaturi!!!
Iar mai jos,puteti vedea,revedea aproape toate momentele din concert.

1.Disco Romancing
3.Ecou
5.Rolling in the deep


Autor:DIANA


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Inainte la birou, nu inapoi...