Ti-am gasit pereche la MiniMeCraft

Ti-am gasit perechea la MiniMeCraft. Mai bine zis, sosia...da, da chiar seamana cu tine, in miniatura 
Nu cred...doar eu sunt unic...cum sa gasesti pe cineva care sa fie copia fidela a mea... spui doar asa sa ma faci gelos...doar sunt singurul din viata ta sau nu...?! Gata stiu , ti-ai gasit pe cineva si nu stii cum sa -mi spui, asta era, cum de nu mi-am dat seama. 
 
Nu , nici vorba.Stai calm... e altceva la mijloc 
Poate altcineva , vrei sa spui. Si ce moment mai bun ti-ai gasit sa-mi dai " vestea cea mare" decat acum de Valentine' s Day... unde dragoste nu e,  construieste MiniMeCraft.  
 
Sa nu te gandesti ca e vreun site de matrimoniale sau de intalniri pe "neve" , acolo ti-am gasit sosia,dupa chipul si asemanarea ta.  
Ti-ai gasit si tu un Brad Pitt, doar e idolul femeilor. Pe bune, sa stii ca era si el in prezentare. Dar cum, eu nu sunt Angelina Jolie si nici tu vreun Brad Pitt, mai bine ne "jucam" rolurile in propriile personaje. Ce zici de asta 
Rochie de seara MiniMeCraft

Dar ce sa ne complicam, e mult mai simplu sa apelam la MiniMeCraft si in 4 pasi avem statuetele personalizate la loc de cinste, la noi acasa 
 
Tu- inalt, brunet, ochii caprui- " fura inima oricui" , la costum elegant, galant. 
Eu- satena , cu bucle lejere , rochie rosie, poseta din piele. 
 
Sau vrei sa rememoram ziua nuntii sau de ce nu, momentul valsului... iti amintesti ce cadru!
Acestia am fi fost noi, doar ca tu nu aveai cravata, aveai papion ,de bonton.  
  
Ia si noteaza: 
 
1.Alege modelul de corp preferat 
2. Trimite fotografiile cu tine in sectiunea " Personalizare produs 
3.Confirma produsul 
4. Primesti statueta personalizata acasa( timpul de livrare variaza in functie de complexitatea produsului) 
 

Cateva aspecte importante pentru ca rezultatul sa se apropie cat mai mult de original. 
 
Calitatea pozelor e importanta La MiniMeCraft se lucreaza manual doar cu pozele trimise de tine si se acorda mare atentie la detalii. Doar e 100 % handmade. 
De asemenea sunt necesare poze, atat din fata, cat si din profil pentru acuratetea realizarilor detaliilor figurinei si o descriere a culorii ochilor, parului etc. 
 
Poti alege ca figurina sa aiba cap fix sau "bobble head" ( cap miscator) .  
 

-Mai bine, unul fix, ca sa se uite doar la mine... decat sa-si intoarca capul dupa altele :)) 
 
Produsele existente pe site se impart in patru categorii: Nunta, Pentru E, Pentru Ea si Hobby. In cadrul fiecareia puteti gasi variate modele de statuete, insa produse noi sunt adaugate permanent. 
 
 
 De ce poate fi o statueta MiniMeCraft, un cadou ideal pentru un coleg(a) , iubit(a) , sot(ie) sau chiar pentru seful de la locul de munca?  
 
Majoritatea persoanelor apreciaza un cadou inedit, original, printre care ma numar si eu. Daca pana acum nu ai avut ocazia sa-ti surprinzi persoana draga din viata ta, sau nu ai fost intr-atat de inspirat in materie de cadouri , de "Ziua Indragostitilor" iti propun sa o (re)cuceresti altfel: intr-un mod unic, cand cuvintele parca sunt indeajuns, statueta ta personalizata MiniMeCraft 'vorbeste' pentru tine( privirea, gesturile, mimica 
Iar o astfel de statueta nu are cum sa treaca neobservata de catre seful vostru, mai ales daca il si reprezinta. Macar asa , poate reusiti sa-l impresionati si sa-l scoateti din starea acea apatica, de zi cu zi. Cine stie,poate primiti si o marire de salariu, daca il binedispune :))

 
 
Doresti sa te transpui intr-un cadru perfect, pe o banca in parc sau in orasul iubirii , Paris? 
Creatorii vor adauga statuetelor personalizate elementele care sa creeze acea imagine: o banca, un felinar, totul e posibil la MiniMeCraft. 
 
 Iti impartasesc si cateva idei de cadou pentru ea 
 
Poti oferi statueta , impachetata frumos alaturi de un buchet de flori sau de ce nu poti comanda un tort pe tema iubirii, caruia sa-i atasezi ca element surpriza figurina personalizata realizata cu maiestrie de catre cei de la MiniMeCraft. 
 
Daca te-ai regasit printre modelele de pe site sau iti doresti o statueta in miniatura( 13-18 cm) dupa chipul si personalitatea ta, te invit sa te inscrii pe lista, iar profesionistii iti ofera garantia calitatii si a unui cadou reusit.
Eu am gasit cateva pe placul meu.Tu, pe care o preferi?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.